بلاگ

بهترین برندهای معروف لباس بچگانه ایرانی

در رابطه با البسه کودکان و نوزادان مهمترین نکته داشتن ویژگی هایی مثل جنس نرم و لطیف و سایز استاندارد و طرح های زیبا میباشد. تولیدی ها و کاخانجات متعددی با هم رقابت میکنند تا این ویژگی های ذکر شده رو بهتر در کنار هم تلفیق و تولید خود را ارائه دهند. از این میان تولیدی های پوشاک که توانسته باشند بهتر نظر مشتریان را جلب نمایند تبدیل به برند میشوند که خریداران با دیدن نام و لیبل آنها ر روی لباس با خیال آسوده تری میتوانند اقدام به خرید نمایند و از بابت کیفیت کار خیالشان راحت باشد. البته از لحاظ طرح ها و مدلها نیز شاهد این هستیم که تنوع قابل قبولی وجود دارد و خریداران با توجه به سلیقه خودشان میتوانند انتخاب های متعددی داشته باشند، اما لباس بچگانه مارک طرفدار بیشتری دارد.

در حال حاضر تولیدات داخلی با برندهای مختلف توانسته اند نظر خریداران را جلب نمایند و پوشاک خوبی را در رقابت با برندهای خارجی تولید و عرضه کنند که این جای خرسندی دارد که والدین ضمن خرید و استفاده از تولیدات داخلی و کمک به اقتصاد کشور  احساس رضایت مندی از لباس های کودک خود داشته باشند.

فروشگاه آنلاین نیکامد نیز سعی کرده است با جستجوی فراوان از بین تولیدی های متعدد کشور  بهترین ها را با وسواس تمام برای شما عزیزان تهیه و عرضه کند. البته ما برای احترام گذاشتن به سلیقه همه ی مردم و همچنین ایجاد رقابت آزاد محصولات با برندهای خارجی نیز بفروش میرسانیم ولی همچنان توصیه ی ما حمایت از تولیدات برتر ایران عزیزمان است.  

برندهای بچه گانه ایرانی (تولیدات داخلی)

نیلی - ایندیگو

باید شاره کرد که یکی از انتخاب های مطمئن و موفق در پوشاک نوزادان محصولات برند نیلی است. استفاده از نخ و الیاف طبیعی در تولید پوشاک به همراه طراحی خلاقانه و گستردگی تنوع در سایز بندی های گوناگون تا سن ۲ سال، مجموعه نیلی را به عنوان یک برند مطرح ایرانی معرفی کرده است.
جنس نخ پنبه در پوشاک کودکان برای استفاده در همه فصل ها به خوبی پاسخگوی نیاز آنها است و از پوست لطیف و حساس کودکان محافظت می کند. کیفیت عالی، دوخت بی نقص، مقاوم بودن در برابر شست و شو و ضد حساسیت بودن محصولات نیلی آرامش و رضایت خاطر پدران و مادران را فراهم می نماید. برند صادراتی ایندیگو  هم از همین مجموعه میباشد که با طرح های زیبا و کیفیت عالی میتواند خواسته شما را پاسخ دهد.

آدمک

این برند از سال 1342 به تولید پوشاک نوزاد و کودک اشتغال دارد و جزو اولین تولیدکنندگان زیر پوش های 100% پنبه نوزادی در ایران است. بیشتر محصولات آن شامل انواع سرهمی، تی‌شرت و شلوارک و بادی نوزاد می‌شود.

 لباس های این تولیدی با رعایت بالاترین استاندارد های تهیه شده اند و با بهترین کالاهای هم ردیف ارایه شده در سطح دنیا قابل رقابت هستن بطوریکه میتوان از محصولات آنها به عنوان جایگزین مطمئن اجناس خارجی استفاده کرد

به تازگی آدمک آغاز به گسترش سن مخاطب تولیدات خود از نوزاد تا 12 سال نموده که تلاش کرده از سیستم استاندارد بین المللی سایز و قواره در خط تولید خود استفاده کند. 

به آوران

این شرکت تجاری پیشرو در لباس کودکان و نوزادان در ایران است. محصولات آنها  از کیفیت و نوآوری سرچشمه میگیرد، و همین امر باعث جلب اعتماد خانواده ها شده است. تاسیس شرکت به آوران به سال 1359 شمسی برمیگردد و هم اکنون با چندین کارخانه و بیش از صدها فروشگاه همکاری مینماید و محصولات خود را عرضه میدارد.

دوران کودکی دوران شادی است، به همین خاطر طرح های لباس های این برند برداشتی از این دوران رنگارنگ و زیبا است، طرح های خلاقانه ای که از دنیای ناب کودکان الهام گرفته است. آنچه که حائز اهمیت است، استفاده مجموعه به آوران از پارچه های 100%کتان باعث خیال آسوده از نظر جنس هست و فقط طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید

تاپ لاین

این مجموعه در سال ۱۳۷۲ تولیدی تاپ لاین را پایه گذاری کرد. تولید پوشاک نوزاد را از سال ۱۳۷۸ بصورت تخصصی آغاز کرده است که با تجربه بالا در زمینه پوشاک وسیسمونی کی از مدعیان صاحب سبک درعرصه پوشاک نوزاد میباشد. آنها شعار مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده اند و سعی داشته اند کیفیت خوبی ارائه دهند.

بدلیل لطافت و حساس بودن پوست نوزاد  البسه باید به گونه ای تدارک دیده شود که حساسیت ایجاد نکند و از بهترین نوع پارچه که پنبه خالص (100 % ) استفاده شود مضافاً اینکه در اثر شستشوی مکرر به لباس آسیب وارد نشود، آنها این مهم را به انجام رسانده اند .ازمواد نایلونی و مصنوعی استفاده نکرده اند و شما میتوانید با خیال آسوده از پوست نوزاد خود محافظت کنید.

پیانو

این برند از سال ۱۳۸۹ با راه اندازی خط تولید پوشاک کودکان فعالیتش را شروع کرد و در ابتدا در گروه سنی نوزادی، و بعدا خط تولید گروه کودک تا ۵ سال را نیز راه اندازی نمود و رفته رفته با تیم متخصص  طراحی، خط تولید تا سنین نوجوان را گسترش داد و هم اکنون برای سنین ۶ ماه تا ۱۵ سال، دخترانه و پسرانه در حال تولید می باشد.

پیانو همواره تلاش کرده است سبک پوششی خاص و مطابق با مد روز جهان و در عین حال با بالاترین کیفیت برای کودکان و نوجوانان ایرانی روانه بازار مد و پوشاک کند. 

تیم طراحی و تولید پیانو با مطالعه دقیق بر روی سایزبندی دقیق بچه ها و بررسی مد روز جهان و همچنین، انجام تحقیق در بازار ایران و خارج از کشور، انواع لباس ها را با بالاترین و بهترین کیفیت و خاص ترین پارچه ها در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بی سی سی

این شرکت با حدود 20 سال سابقه در زمینه تولید پوشاک کودکان، یکی از مطرح ترین برندهای تولید لباس کودک در ایران و ارائه دهنده راه حل هایی برای زندگی سلامت است. مدل کسب و کار bcc تمرکزگرایی بر تولید تخصصی محصولات کودک، تحت نظر گایدلاینها و استانداردهای جهانی این حوزه است.

متریال درجه یک محصولات اولیه، استانداردهای کیفی خط تولید، الگوسازی و پیاده‌سازی استاندارد، توجه به ظرافت و زیبایی، نرمی و لطافت، تولیدات شرکت بی‌سی‌سی را همتراز با برندهای اروپایی لباس نوزاد و کودک قرار داده است.

بی‌سی‌سی در آستانه ارتباط فراگیر و خدمت‌رسانی به نسل جدیدی از مصرف کنندگان است. آنها  همیشه در حال بررسی بهترین ایدهها، به روزترین طرحها و تهیه متریال مرغوب  هستند تا به افرادی که تازه مادر و پدر شده اند، در این سفر مهیج کمک کنند.

هپی لند (روح)

کارخانجات سرزمین شاد در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه تولید البسه کودک آغاز نمود. این شرکت با بکارگیری به‌روزترین ماشین آلات دوخت، بهترین مواد اولیه و متخصصین طراحی و تولید پوشاک توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد.
محصولات آنها تحت برند «روح- ROOH» آلمان در بازارهای بین المللی عرضه می‌شود و همواره کوشیده است تا با ارتقا کیفیت و کمیت محصولات خود با استانداردهای روز دنیا همگام باشد به همین جهت محصولات این کارخانه در بازارهای خارجی شناخته شده می‌باشند و در ایران نیز مشتریان بسیاری را به خود جذب نموده است و دارای شعب متعددی میباشد. شایان ذکر است گروه کارخانجات سرزمین شاد در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب عنوان برترین صادر کننده نمونه کشوری شده است. و نیز گواهینامه های بین المللی متعددی را اخذ کرده اند.

ایلیا

تولیدی و پخش پوشاک ایلیا در سال 1356 تاسیس شده است این برند با افتخار اعلام می کند که تولید کننده ی انواع لباس های با کیفیت کودک و نوجوان ایرانی می باشد و مهم ترین هدف جلب رضایت مشتری است. در راستای جلب رضایت مشتریان تولیدی پوشاک ایلیا دقت لازم در انتخاب و تهیه بهترین مواد اولیه ، دوخت تمییز ، تنوع در طرح و مدل، تنوع در رنگ، چاپ مناسب و با کیفیت را مورد توجه قرار داده است.

توجه به سلامت و بهداشت پوست کودکان تا آنجا دارای اهمیت است که این تولیدی همواره از الیاف طبیعی،( پارچه های نخ پنبه ) استفاده می کند و حتی در نوع مواد انتخابی در تهیه چاپ و برچسب لباس ها دقت لازم را بخرج می دهد. لباس های این برند دارای طرح و رنگ های متنوعی میباشد که پاسخگوی سلیقه هاست.

وان بای وان

کارخانه میهن پوشان پارس تولید کننده و وارد کننده چند برند در حوزه کوک میباشد. این تولیدی با پشتوانه ی سالها تجربه در حوزه پوشاک و لوازم رفاهی و آسایشی کودک و با برخورداری از کادر مجرب و متعهد ، مفتخر به خدمت رسانی در این عرصه می باشد که لباس های بچگانه را با برند وان بای وان عرضه میدارد.

این شرکت با محوریت بخشیدن به رضایت مخاطبین توانسته است به افتخاراتی دست یابد که کسب رضایت از مشتریان و همچنین نظارت مستقیم مصرف کنندگان نشان از موفقیت این مجموعه در این راستا بوده است.  همچنین این مجموعه برندهایی همچون اوبوکو - سله بن - تن ریس - پنو  را نیز عرضه میکند.

لیدولند

این تولیدی سالهای زیادی است که در زمینه تولید پوشاک بچه گانه فعالیت دارد.

آنها با تجربه فراوان در کار تولید و طراحی لباس کودک در طی سالیان, تجربه آموختند و این تجربه را بکار گرفته اند تا توانسته باشن برای کودکان شما لباسی راحت, بهداشتی و سلامت تولید کنند.

تولیدات لیدولند با پارچه های صد در صد پنبه با رنگ های بهداشتی تهیه و تکمیل شده در بهترین کارخانجات داخلی و بعضاّ خارجی می باشد. در قسمت چاپ تمام مواد رنگی دارای استاندارد اروپایی CE می باشد و مواد آلاینده ای در آن بکار نرفته و با پیشرفته ترین ماشین آلات چاپ آلمان و تماماّ اتوماتیک تولید می گردد.

مادر

اسم برند "مادر" که به گوش می‌رسد، طعم خاطره‌انگیز بیسکویت‌های مادر در خاطرمان زنده می‌شود. این مجموعه از سال 1398 تصمیم گرفت تا خط تولید پوشاک مخصوص خود را راه‌اندازی کند.

امروزه برند مادر در زمینه تولید انواع تیشرت، شلوار، شلوارک و انواع ست لباس راحتی زنانه، مردانه و بچگانه فعالیت می‌کند. از آن‌جایی که این برند حفظ سلامتی جامعه را یک رسالت می‌داند، تمام پوشاک خود را از الیاف نخ‌پنبه تولید می‌کند تا پوست لطیف و حساس کودکان و حتی بزرگسالان دچار آسیب و عوارض ناشی از حساسیت نشود و به همین منظور شعار "این‌بار مادر از پنبه برای شما سلامتی می‌آورد" را برای خط تولید پوشاک خود انتخاب کرده است. یکی از ویژگی‌های مثبت شرکت "مادر" تولید ست‌های پدر و پسر یا مادر و دختر بوده که با استقبال خوب مشتریان رو به رو شده است.

امیدواریم مطالب گفته شده مفید بوده باشد. همچنین پیشنهاد میکنیم از سایر مقالات ارائه شده در مجله نیکامد استفاده بفرمایید: 

دیدگاهتان را بنویسید