مجموعه ی نیکامد در تلاش است تا علاوه بر عرضه ی اجناس با کیفیت. آسودگی و سهولت در فرآیند خرید و خدمات بعد از آن را برای مشتریان خود فراهم آورد. در این راستا توصیه میکنیم موارد زیر را مطالعه بفرمایید:

- اصالت و سلامت اجناس

برای تأمین اجناس عرضه شده در فروشگاه اینترنتی نیکامد سعی شده از خود تولیدکنندگان و بدون واسطه انجام پذیرد. اجناس غیر ایرانی نیز به همین ترتیب از واردکنندگان معتبر تأمین گردیده است. بنابراین اجناس برند های داخلی و خارجی را با اطمینان از اصالت و قیمت مناسب خرید کنید.

ممکن است در فرآیند تولید و یا ارسال کالاها به انبار ما  اجناس دچار آسیب و پارگی شده باشند. اما این اطمینان را به شما میدهیم که خریدهای شما را قبل از بسته بندی و ارسال بررسی و کنترل خواهیم کرد.

- روش های ارتباطی با پشتیبانی

گروه نیکامد از طریق تلفن، شبکه های اجتماعی و پست الکترونیک (ایمیل) با مشتریان خود در ارتباط است که در صفحه *تماس با ما* میتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید. همچنین در این صفحه از طریق فرم  ارسال پیام  برای ما پیغام بگذارید و پاسخ خود را از پیشخوان حساب کاربری در سایت پیگیری کنید.

برقراری تماس تلفنی فقط در ساعات ذکر شده مقدور میباشد. در ساعات دیگر از طریق سایت یا شبکه های اجتماعی پیغام بگذارید تا در اسرع وقت پاسخ داده شود.

- نحوه ارسال کالا

ارسال شهر مشهد:

سفارش های شهر مشهد جهت رضایت خاطر مشتریان گرامی فعلا بصورت رایگان خواهد بود. بدین صورت که تمامی سفارشاتی که در هر روز انجام پذیرد در روز بعد به آدرس مشتریان ارسال خواهد شد.  ( توجه: چنانچه خواهان دریافت سفارش خود در همان روز ثبت سفارش هستید لطفا قبل از اقدام به نهایی کردن سفارش  با تلفن پشتیبانی هماهنگ بفرمایید. در صورت امکان در همان ساعات درخواستی برای شما ارسال خواهد شد اما هزینه پیک در این شرایط به عهده مشتری خواهد بود )

ارسال سراسر کشور:

سفارش ها بصورت روزانه از طریق پست پیشتاز تحویل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران داده میشود و کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد. هزینه پست طبق تعرفه های شرکت پست میباشد.  ( توجه: برای سفارشات بالای پانصد هزار تومان هزینه ارسال به تمام ایران رایگان خواهد بود )

- شرایط تعویض و مرجوعی کالا

لطفا در هنگام خرید تمامی مشخصات کالا از قبیل سایز - رنگ - جنس و مدل را بررسی بفرمایید. ( بابت سایز بندی با توجه به اندکی تفاوت در دوخت تولیدی ها لطفا خطای یک سانتی رو در نظر داشته باشید. همچنین بابت رنگ اجناس نیز خطای خیلی جزئی ممکن است به نظر بیاید)

برای تغییر در سفارش ثبت شده میبایست تا پایان همان روز از طریق تلفن یا شبکه های اجتماعی اطلاع دهید. در غیر اینصورت و چنانچه تحویل پست داده شود از دست ما خارج میشود.

جهت رعایت مسایل بهداشتی و  احترام به حقوق همه مشتریان، امکان مرجوعی و یا تعویض کالا وجود ندارد. مگر در صورتی که کالای دریافتی نزد مشتری دارای ایراداتی همچون مغایرت کالا با اطلاعات داخل سایت باشد و یا اینکه دارای آسیب و اشکالی باشد که قصور آن از جانب مجموعه ی نیکامد صورت گرفته باشد. در این شرایط مشتری میبایست مراتب را تا حداکثر 48 ساعت از زمان تحویل کالا به پشتیبانی نیکامد اعلام نماید تا هماهنگی بابت مرجوعی یا تعویض کالا انجام شود. ( نکته مهم: کالا باید کاملا در شرایط اولیه باشد. استفاده نشده باشد. لیبل و تگ و مارک کالا جدا نشده باشد )