دسته‌بندی نشده

بادی دخترانه | یک لباس شیک و به روز


انتخاب بادی دخترانه شیک و مجلسی برای دختران وسواسی اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی که در جشن ها و مهمانی ها دختر شما می پوشد انواع سرهمی و بادی دخترانه است. بادی که برای سن و سال‌های مختلف تولید شده است لباسی است که در زیر شرت با دکمه بسته می‌شود و می‌تواند کاملاً بدن و پهلوها را بپوشاند. علاوه بر این بادی‌ها بسیار راحت‌اند و تنوع زیادی هم دارند.
نکته‌ی مهمی که باید در نظر بگیرید جنس بادی است. از آنجایی‌که این لباس اغلب با پوست بدن کودک شما در ارتباط مستقیم است باید مطمئن شوید جنس آن ضد حساسیت و لطیف باشد. توجه داشته باشید بادی دخترانه نباید در اثر شستشوهای مکرر بافت و شکل خود را از دست دهد. برای آشنایی بیشتر با این لباس محبوب تا پایان مقاله همراه نیکامد باشید.

مشخصات جنس بادی دخترانه بچه گانه

  1. جنس الیاف پارچه بادی باید از پنبه عالی و نخ در فصل گرام یا کبریتی و مخمل در فصل سرد باشد.
  2. ضد حساسیت باشد.
  3. دکمه آن به راحتی باز و بسته شود. جنس بادی های بچه ها که در تولیدی، تولید و عرضه می شود، معمولاً از بهترین نوع پارچه کبریتی است. جنس پارچه کبریتی یکی از بهترین پارچه های موجود برای کراپ تاپ و بادی زنانه است.
  4. هرگز از زیر دکمه های با جنس پشم و یا پلی استر برای کودک خود تهیه نکنید. زیرا سبب حساسیت، کهیر و جوش در پوست کودک دلبندتان می شود.


قیمت بادی بچگانه


خرید لباس بادی برای نوزادان یک ضرورت است. زیرا اولین فایده آن حفظ ظاهر مرتب و زیبا کودک دلبند شما است. چرا که به هنگام در آغوش گرفتن نوزاد عزیزتان لباس او به طرف بالا کشیده نمی
شود.

این نکته به قدری در پوشش بلوز شلوار بچه گانه مهم است که حتی بادی با طرح مجلسی برای کودک دختر و کودک پسر روانه بازار شده است.

مزیت بعدی این لباس حفظ دما و گرم نگهداشتن پهلو و شکم کودک در فصل زمستان و سرما است و چون به شکل یکدست و سراسری بالا تنه را می پوشاند.


انواع بادی دخترانه 

بادی دخترانه تنوع زیادی دارد. از یک تاپ تا بادی آستین کوتاه و آستین بلند در دسترس هستند. بادی‌ها مدل‌های خانگی و مجلسی دارند و از یک شومیز بادی تا یک پیراهن شیک را برای فرزندتان انتخاب کنید.  انواع بادی اسپرت هم وجود دارند که می‌توانند برای ورزش کاملاً مناسب باشند.

بادی نوزادی دخترانه

همچنین این لباس به صورت آستین رکابی، آستین کوتاه، و آستین بلند در بازار موجود است. در فصول سرد سال هنگامی که کودک خواب و یا در حال بازی است خیال شما آسوده است زیرا موقع
غلتیدن لباس نوزاد بالا نمی رود.


بادی دخترانه فانتزی


مدل بادی تولید شده و موجود در بازار تنوع زیادی دارد. شما می توانید براساس موقعیت و سلیقه خود هر کدام از آنها را خریداری کنید. برای مثال می توانید از بادی نوزادی فانتزی با طرح های زیبا در مهمانی و جشن استفاده کنید. لباس بادی به دلیل استایل راحت و زیبایی که دارد ازاین ویژگی به نحو احسن استفاده کرده و علاوه بر لباس راحتی به طراحی لباس های فانتزی زیبا با مدل بادی پرداخته اند.
 مثلا برای دخترانه سارفون های زیبایی که دارای پیرهن زیر دکمه ای با آستین ها و دامن توری است تولید کرده اند و با برای پسران پیراهن دکمه ای با مدل بادی دوخته اند.


بادی مجلسی دخترانه


از جمله لباس های پرطرفدار و کاربردی در بین سایر لباس های بچه گانه است، با قیمت های مختلفی به فروش می رسد و در جنس های مختلفی مثل نخ، نخ پنبه، تریکو و غیره و در رنگ های مختلفی مثل لباس بادی بچگانه تولید می شود.
البته لازم به ذکر است که در سال های اخیر لباس بادی برای بزرگسال نیز تولید می شود که در بین بانوان طرفداران زیادی پیدا کرده است.


بادی مجلسی ارزان


یکی از جنس های مورد علاقه و پرطرفدار در لباس بچه گانه و بزرگسال جنس لی که به آن جین هم می گویند است. بعضی از جنس های لی بسیار ضخیم و سنگین است که مناسب لباس بزرگسالان می باشد.اما پارچه لی با ظرافت و نازکی وبا کشسانی در بازار موجود است که هم برای بزرگسالان و هم کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. استایل لی یک استایل خاص است که به دلیل جنس پارچه و رنگ آن که تقریبا ثابت است و دارای تنوع خوبی است.
یکی از گزینه های انتخابی والدین برای فرزندان دختر و پسر خود است و همچنین از انجایی که این سبک لباس مناسب مجلس و بیرون از خانه است و تیپ اسپرت محسوب می شود.تولید کنندگان لباس بچگانه از این پارچه بسیار استقبال می کنند، یکی از گزینه های مناسب برای تولید و خرید لباس کودکان لباس بادی بچگانه لی است تا فرزند شما در تمام مدت مهمانی و مراسم مرتب باشد.


کاربرد بادی مجلسی


فایده بعدی حذف شورت و استفاده از لباس کم تر است، چراکه برای فیکس نگهداشتن پوشک بچه باید شورت به اصطلاح عینکی بپوشانیم اما با پوشیدن بادی نیازی به آن را نداریم.
علاوه بر راحتی کودک در هزینه خرید لباس نیز صرفه جویی می شود، در واقع لباس بادی بچگانه، هم یک پوشش راحتی در خانه ، هم یک لباس خواب مناسب و هم یک لباس زیر عالی هستند.

برندهای معتبر تولیدکننده بادی دخترانه 


برندهای مختلفی که  بادی نوزادی و بچه گانه را تولید کرده‌اند. برندهایی مانند آدمک، ورو مدا، جورج و اس الیور تعدادی از برندهایی هستند که بادی‌های شیک را می‌توانید در میان محصولاتشان پیدا کنید.
برندهای مشهوری مانند مانگو، ال سی وایکیکی و کارترز هم تولیدکنندگان دیگری هستند که این محصول را در بازار عرضه کرده‌اند.

برای خرید حضوری نیز اگر کودک همراهمان نبود لباس او را برای مقایسه سایز با خود ببریم، مزیت خرید به صورت انلاین صرفه جویی در وقت و زمان و راحتی خرید است و مزیت خرید حضوری توان
مقایسه جنس ها است.همچنین می‌توانید از نظرات کسانی که قبلاً این بادی‌های دخترانه را خریداری کرده‌اند استفاده کنید تا به یک انتخاب درست برسید.

دیدگاهتان را بنویسید