بلاگ

راهنمای خرید بادی بچه گانه | 4 ویژگی‌ مهم بادی بچه گانه اورجینال

انواع بادی بچه گانه

 

بادی بچه گانه یک نوع لباس بالاتنه است که برای همه فعالیت‌های روزمره (ورزشی ،مجلسی ) برای شیک کردن کودک استفاده وانتخاب بسیار مناسبی است. لباس بادی جذب بدن و حالتی چسبان دارد. جنس بادی ها بچه گانه از پارچه هایی تولید می‌شوند که لطیف هستند و تنفس پذیری مناسبی دارند. درکل لباس بادی می تواند هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان دوخته شود. ولی بچه ها لباس بادی را به دلیل راحتی و آزادی هایی که به آنها می دهد انتخاب میکنند. همچنین می توانند درموقعیت های مختلفی بپوشند، بیشتر  دوست دارند و مورد دلخواه آن هاست و نکته مهم این است که در خیلی از موارد آنها را از پوشیدن شلوار نوزادی بری میکند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های بادی بچه گانه با نیکامد همراه شوید.

ویژگی های بادی بچه گانه

ویژگی‌های مهم بادی  بچه گانه اورجینال

یکی از ویژگی‌های مهم بادی بچه گانه ،برای طراحی مناسب آن است به گونه‌ای است که هنگام حرکت بدن و دیگر موارد استفاده روزمره، راحت باشند. بادی ها معمولاً به صورت یک تکه و بدون درز طراحی می‌شوند تا حداقل اصطکاک را با بدن داشته باشند و حرکت آزادانه را تسهیل کنند.

برخی از اینگونه از لباس های به منظور پوشش کم کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربرد این بادی های بچه گانه به منظور خوش فرم تر کردن بدن و آزادی و شیک پوش بودن آنها است. در واقع با پوشیدن یک لباس بادی بچه گانه مناسب می‌توان بدون آنکه فرم پوشک زیریا  لباس مهمانی خراب شود، ظاهر و جلوه‌ی زیبایی به آنها بدهد.

جنس  بادی های بچه گانه 

پارچه هایی که برای دوخت بلوز شلوار بچه گانه یا بادی بچه گانه استفاده می‌شوند، معمولاً شامل نایلون و الاستین، نخ و کرپ است. پارچه های نایلون والاستین، مقاومت بالایی در برابر کشش، پارگی و تماس با آب دارند. ولی پوست  بچه ها نمی تواند تنفس خوبی داشته باشد و برای  کودکان که جنب و جوش بالایی دارند و عرق می کنند ، اصلا توصیه نمی شود.

از آنجایی پوست تن نوزادان وخردسالان بسیار حساس است. لباس های تولید شده از الیاف مصنوعی ممکن است به پوست آن ها آسیب برساند و ایجاد حساسیت کند. اما استفاده از پارچه های نخی و کبریتی برای بادی می توانند این مشکل را حل کنند.

تمامی بادی های عرضه شده در فروشگاه ها از جنس نخ پنبه (کتان طبیعی،تریکو و……) و بسیار با کیفیت هستند. لذا دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشیم. در تولیدی های دوخت بادی بچه گانه از پارچه های پرطرفدار و مرغوب برای دوخت بادی، که پارچه کبریتی است، استفاده می کنند.

همچنین، برخی لباس‌های بادی بچه گانه  دارای بخش‌هایی هستند که قابلیت تنفس را به پوست می دهند و به تبادل هوا و تبخیر رطوبت بدن کمک می‌کنند. جنس این نوع بادی ها برای فصل گرم بسیار خنک است و در فصل سرد نیز بهترین گزینه برای پوشیدن زیر لباس و مراقبت از پهلوی و بدن خرد سالان است.

طرح های گوناگون بادی بچه گانه

همانطور که گفتیم بادی ها ممکن است با طراحی‌های متفاوت تولید شوند و کاربردهای مختلفی داشته باشند، مخصوصا طرح های مختلفی در پیراهن دخترانه بچه گانه نسبت به پسرانه وجود دارد.اکثر بادی های بچه گانه به شکل زیر دکمه خور تولید می شوند. یعنی می توان آن ها را از قسمت پوشک با چند دکمه باز و بسته کرد. ( این خاصیت باعث سهولت تعویض پوشک می شود). اگرچه مدل های مختلفی از این نوع لباس بادی بچه گانه  برای تمامی سنین وجود دارد. اما پرکاربردترین آن ها، بادی های نوزادی هستند. زیرا با توجه به طراحی خاصی که دارند می توان آن ها را به راحتی به تن کودک پوشاند یا از تن او خارج کرد.

این لباس‌ها می‌توانند دارای یقه باشند یا بدون یقه باشند. می‌توانند آستین دار یا بدون آستین و پادار یا بدون پا باشند. برخی از مدل های بادی که در سایزها و طرح های مختلف به چشم می خورد شامل بادی آستین بلند، بادی آستین کوتاه، بادی رکابی، بادی دوبنده، بادی یقه دراپه یا مانتویی می شود. تمامی این مدل ها از جنس نخ پنبه ای اصل و مناسب استفاده برای تمامی فصول سال و مخصوصا فصل تابستان هستند.

رنگ بادی

تنوع رنگ و طرح بادی بچه گانه بسیار بالاست و رنگ های متنوع شاد و زیبا در این نوع لباس داریم که هررنگ کاربردهای متفاوتی دارد تا آنجایی که رنگ بادی های مارک دار ثابت است . همین موضوع باعث می شود که در دراز مدت ظاهر آن ها به همان خوبی روز اول باقی بماند. می توانید این بادی ها را هم با دست و هم با ماشین لباس شویی و در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد شست و شو دهید.

بادی های  بچه گانه در انواع یقه دار و بدون یقه، آستین دار و دو بنده، پادار و بدون پا تولید می کنند. می توان این نوع لباس را براساس علایق کودکان خریداری کنیم.

انواع مدل های بادی

بادی ها نیز جزو لباس های سرهمی به حساب می آیند که دارای بالا تنه و پایین تنه متصل هستند. بادی ها انواع مختلفی دارند که می توان با توجه به مدل و طرح لباس، آن ها را در دو گروه بچه گانه و بزرگسال تقسیم بندی کرد. اگرچه مدل های مختلفی از این نوع لباس برای تمامی سنین وجود دارد. اما آنها را به پنج دسته  کلی تقسیم می کنیم که شامل موارد ذیل است.

  1. مجلسی: از جنس گیپور، حریر، ساتن و…می‌باشدومناسب مهمانی صمیمی ودوستانهاست. 
  2. عروسکی: حالت فانتزی داشته و بیشتر بین دخترانه سنین پایین محبوب است.
  3. فانتزی: این بادی‌ها تنوع زیادی دارند و به عنوان لباس خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. مردانه: بادی‌های مردانه بیشتر برای اجرای نمایش و سیرک توسط آقایان استفاده می‌شوند.
  5.  نوزاد :لباس‌های سرهمی نوزادی که ظاهری شبیه به بادی دارند نیز در این دسته بندی‌ها را می‌گیرند. لازم به ذکر است بعضی از ویژگی‌های این نوع لباس مثل تنگ و کشی بودن در لباس‌های نوزادان مناسب نبوده و اعمال نمی‌شود.

نحوه خرید بادی بچه گانه

در هنگام خرید لباس بچه گانه از فروشگاه های اینترنتی باید حتما به سایز لباس، جنس و کیفیت پارچه، طرح و رنگ، اورجینال بودن و قیمت آن توجه کنید.

شما عزیزان هر نوع بادی که برای کودکانتان بخواهید را می توانید از سایت نیکامد با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. تمامی مدل هایی ارائه شده زیبا و جذاب را در سایت ما ببینید و توجه فرزند شما و اطرافیان را به خود جلب می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید