بلاگ

رنگ و طرح سرهمی نوزادی |11 نکته مهم در انتخاب رنگ و طرح سرهمی

رنگ و طرح سرهمی نوزادی یکی از مهم ترین آیتم های انتخاب سرهمی نوزادی می باشد. اینکه سرهمی نوزاد شما از چه رنگ و طرحی برخوردار باشد، موضوعی است که فقط و فقط خودتان باید در خصوصش تصمیم گیری فرمایید. با این حال اما اگر نظر ما را می خواهید توصیه می کنیم اگر نوزاد شما از پوستی روشن برخوردار است برای آن به سراغ خرید سرهمی با رنگ تیره باشد و اگر هم که رنگ پوست شما سبزه و گندم گون است برای انتخاب لباس های آن از نگ های روشن استفاده نمایید.

سرهمی نوزادی مجلسی عموماً با طرح‌ها و رنگ‌هایی زیبا و شیک طراحی می‌شود. این نوع سرهمی‌ها برای مناسبت‌های خاص مانند عروسی، تولد، نامزدی یا جشن‌های رنگ و طرح سرهمی نوزادیخانوادگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. نیکامد شما را رنگ ها و طرح های متنوع سرهمی نوزادی آشنا می کند.

 

رنگ و طرح سرهمی نوزادی

در ادامه، برخی از طرح‌ها و رنگ‌های معمول در سرهمی نوزادی مجلسی را مطرح می‌کنم:

  1. رنگ‌های سفید و آبی برای سرهمی‌ نوزاد

رنگ‌های سفید و آبی  برای سرهمی‌های مجلسی نوزادان بسیار محبوب هستند. این رنگ‌ها نماد صفا و پاکی بوده و برای مناسبت‌های رسمی و خاص مناسب هستند.

  1. طرح‌های گلدار برای سرهمی‌ مجلسی

سرهمی‌های نوزادی مجلسی با طرح‌های گلدار نیز بسیار محبوب هستند. طرح‌های گلدار می‌توانند شامل گل‌های کوچک، گلبرگ‌ها و الگوهای گلی باشند که به سرهمی ظاهری زیبا و ارگانیک می‌بخشند. که از این طرح ها معمولا در بلوز بچه دخترانه زیاد دیده اید.

  1. تزئینات دست‌دوز و رنگ و طرح سرهمی نوزادی

سرهمی‌های مجلسی نوزادی ممکن است دارای تزئینات دست‌دوز باشند. این تزئینات می‌توانند شامل گلبرگ‌های دوخته شده، پرچم‌ها، مچ‌بندها و جزئیات دیگری باشند که به سرهمی ظاهری منحصر به فرد و شیک می‌بخشند. شبیه به آن مواردی که بیشتر در نمونه های پیراهن دخترانه بچه گانه دیده اید.

  1. رنگ‌های پاستل برای سرهمی‌ نوزادی

رنگ‌های پاستل نیز برای سرهمی‌های مجلسی نوزادان پرطرفدار هستند. این رنگ‌ها شامل آبی پاستل، صورتی پاستل، لیلاکی، زرد متلاشی و سبز پاستل می‌شوند که به سرهمی ظاهری نرم و آرامش‌بخش می‌بخشند. همچنین میتوانید همین جنس را در بادی بچه گانه مجلسی نیز استفاده کنید و لذت ببرید.

  1. استفاده از جزئیات شیک برای رنگ و طرح سرهمی نوزادی

سرهمی‌های مجلسی نوزادی ممکن است دارای جزئیات شیکی مانند پرل‌ها، جواهرات کوچک، ترتر و ساتن باشند. این جزئیات به سرهمی لمسی لوکس و لطیف می‌بخشند.

به طور کلی، در انتخاب طرح و رنگ سرهمی نوزادی مجلسی، سلیقه شخصی شما و سبکی که دوست دارید برای نوزادتان داشته باشید، مهم است.

سایز و رنگ سرهمی نوزادی

طرح های سرهمی نوزادی در انواع رنگ و طرح سرهمی نوزادی

بطور کلی مواردی را در مورد سرهمی نوزاد بیان کردیم که اکثر موارد بصورت عمومی برای خرید بلوز شلوار بچه گانه و یا انتخاب پیراهن بچه پسرانه یا دخترانه و مواردی مثل شلوار نوزادی و… قابل استفاده میباشد، اکنون توجه شما را به موارد سلیقه ای و تنوع طرح در بازار جلب میکنیم:

1 – سرهمی نوزاد فانتزی

یک نمونه از انواع سرهمی های موجود در بازار نمونه های فانتزی هستند که می توانید آنها را بر اساس جنسیت دخترانه و پسرانه خریداری کنید. انتخاب رنگ و طرح سرهمی نوزادی در سرهمی فانتزی خیلی مؤثر است.  این نوع سرهمی ها براساس شخصیت های کارتونی طراحی می شوند به همین دلیل نیز برای نوزادان جذابیت بسیار زیادی دارند. سرهمی های فانتزی بیشتر در انواع زیر دکمه در بازار یافت می شوند که راحتی بیشتری را برای نوازاد شما به همراه خواهد داشت.

2 – سرهمی نوزاد جوراب دار

این نوع سرهمی مانند همان نمونه های عادی است با این تفاوت که جوراب نیز در انتهای آن وجود دارد و دیگر نیازی نیست با یک جوراب جداگانه آن را بپوشید. البته لازم است بدانید پوشاندن این لباس به نوزاد کمی سخت است و هنگام تعویض پوشک نیز ممکن است کمی دچار مشکل شوید.

نکته دیگری که باید درباره این نوع سرهمی ها بدانید این است که این مدل از سرهمی تنها به درد همان یک ماهگی نوزاد می خورد. بعد از این مرحله نوزاد شما دست و پا می زند و انتخاب سرهمی های جوراب دار می تواند دست و پا گیر شود.

3 – سرهمی نوزاد زیر دکمه

این نوع سرهمی از بهترین سرهمی نوزاد محسوب می شود که انتخاب بسیار خوبی برای تکمیل کردن سیسمونی می باشد. به شما اطمینان می دهیم که این نوع سرهمی انتخاب بسیار عالی برای نوزاد شما خواهد بود. با خرید سرهمی ها زیر دکمه، هنگام تعویض پوشک به مشکل نخواهید خورد و هم خود نوزاد شما در آن احساس راحتی خواهد داشت.

4 – سرهمی نوزادی مجلسی

از بهترین سرهمی نوزاد می توان به نمونه های مجلسی اشاره کرد. خصوصا انتخاب رنگ و طرح سرهمی نوزادی در لباس مجلسی نوزاد یکی از آیتم های اساسی به شمار می رود. شما باید در سیسمونی خود به فکر خرید لباس هایی باشید که با کمک آنها بتوانید نوزاد خود را به مجالس و دورهمی های خانوادگی ببرید. این نوع سر همی ها معمولا برای نمونه های پسرانه اکسسوری هایی مانند پایپون و یا کروات های تزئینی دارند که لباس را از حالت سادگی بیرون می آورد.

5 – سرهمی نوزاد کلاهدار

سرهمی کلاهدار از انواع بهترین سرهمی نوزاد محسوب می شود که انتخاب بسیار خوبی برای فصل زمستان است. با خرید این نوع سرهمی ها دیگر نیازی نیست یک کلاه جداگانه برای نوزاد خریداری کنید. بلکه می توانید تنها با خرید همین سر همی از کلاه آن نیز برای روزهای سرد سال استفاده کنید.

6 – سرهمی شلوارکی (رامپر)

رنگ و طرح سرهمی نوزادی در انتخاب رامپر نیز مؤثر است . رامپر یک لباس یک تکه تشکیل شده از یک پیراهن و یک شورت یا شلوارک نوزادی که به آن وصل شده می باشد. رامپرها که به سرهمی شورتی نوزادی هم معروف اند، می توانند به صورت آستین بلند و یا کوتاه باشند و شلوارهایی تا بالای زانو دارند، اگرچه می توان آن را زیر مجموعه سرهمی دانست اما سرهمی های نوزادی پوشش بیشتری روی پاها ایجاد می کنند.

این نوع سرهمی نوزادی مناسب فصل های گرم سال بوده که در طرح های مختلفی تولید می شوند و بسیار شیک و زیبا هستند و محبوبیت زیادی دارند. رامپر نوزادی در دو نوع دخترانه و پسرانه موجود است که در هر کدام در طرح ها و رنگ های متفاوتی طراحی و تولید می شوند، مدلهای رامپر نوزادی مجلسی نیز با طراحی های خوشگل در بازار موجود می باشد.

رنگ و طرح سرهمی نوزادی

نحوه بسته شدن لباس

رنگ و طرح سرهمی نوزادی در کنار نحوه بسته شدن لباس بسیار به چشم می خورد. در خصوص انتخاب و خرید سرهمی نوزاد مربوط به طریقه بستن آن می شود. برخی از سرهمی های پسرانه و دخترانه به شکل کشی هستند و به راحتی نیز پوشیده می شوند.

برخی دیگر اما دارای تعدادی دکمه و یا نوار زیپی، بند و حتی قفل هستند که باید دید سلیقه شما خریداران عزیز در این خصوص چه می باشد. تنها یادتان باشد با توجه به بازیگوشی نوزادان و کنجکاوی آنان بایستی دکمه های لباس به صورت محکم بر روی آن دوخته شده باشند و یا زیپ لباس بسیار محکم باشد تا جایی که کودک نتواند آن را جدا کرده و وارد دهانش کند.

نوع آستین و دم پای لباس در رنگ و طرح سرهمی نوزادی

فاکتور مهم بعدی در خرید چنین لباس نوزادی مربوط به نوع آستین های آن می شود. در این خصوص شما می توانید در بازار با سرهمی هایی مواجه شوید که آستین های آن بلند، کوتاه، سه ربع، حلقه ای، تا روی شانه و یا اصلا بدون آستین است.

در خصوص دم پای لباس نیز سرهمی انتخابی شما می تواند ساده، کش دار یا جوراب دار باشد که باز انتخاب در این خصوص بسته به سلیقه و نظر خودتان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید