بلاگ

نکاتی که در مورد بادی بچه گانه باید بدانیم…

شیک ترین مدل بادی

درابتدا سوالی مطرح می شود شیک ترین مدل بادی چیست؟ لباس بادی را با چی می پوشند؟ Bodysuit  یک لباس همه کاره است که لباس زیر و تاپ را در هم ترکیب می کند. پوشیدن لباس بادی ممکن است برای شما تازگی داشته باشد، اما هیچ چیز پیچیده ای نیست. این لباس برای راحتی ساخته شده است ولباس اضافی زیرآن باعث ناراحتی می شود. اما اگر پوشش اضافی را نیز ترجیح می دهید، می توانید همیشه لباس زیر را با بادی خود بپوشید. معمولاً بادی ها در طراحی های خاص و متنوعی که دارند، برای خانم ها وبچه ها مناسب تر هستند. در ادامه نیکامد شما را به مطالعه مطالب در مورد لباس بادی بچه گانه دعوت می کند.

شیک ترین مدل بادی

چرا بچه ها لباس های بادی دوست دارند؟

اول ازهمه، لباس‌های بادی برای حل یک مشکل اصلی ساخته شده‌اند. پایان دادن به پوشیدن انواع و اقسام لباس ها و به جای آن پوشیدن فقط یک لباس راحت برای فصل بهار و تابستان که می توانید در جمع خانوادگی و دوستانه خود از آن ها استفاده نمایید .

دوما : لباس های بادی برای پوشیدن با بقیه لباس ها مناسب هستند. آنها معمولا سبک ساده ای را ارائه می دهند و بنابراین می توانید بدون فکرکردن، زیر ژاکت یا کت و شلوار بپوشید. 

واز آنجایی که کودکان زیاد لباس پوشیدن را دوست ندارن، ازلباس بادی که تنوع زیادی دارند استقبال می کنند. 

در نتیجه، لباس بادی بچه گانه مجلسی با طراحی خاص خود، ترکیبی از راحتی، زیبایی، آزادی حرکت و حفاظت  از بدن در فعالیت‌های ورزشی و تناسب اندام را به ارمغان می‌آورد. 

بیشتر بخوانید : پیراهن دخترانه بچه گانه در انواع مختلف با بهترین قیمت ها

انواع شیک ترین مدل بادی

شیک ترین مدل بادی با پارچه مقاوم و طراحی مناسب، راحتی بی نظیری برای افراد ایجاد می کنند.

و نکته مهم دیگر، نوع لباسی که انتخاب می‌کنید، باید اندازه مناسب برای بدن شما باشد تا راحتی و ظاهر خوبی داشته باشید.

1- شیک ترین مدل بادی نوزاد

لباس های سرهمی نوزادان تا حدود زیادی به لباس های بادی شباهت دارد اما اینکه همه ویژگی های لباس بادی بزرگسال را داشته باشد و تنگ و کشی باشد برای نوزادان مناسب نیست .

2- لباس بادی فانتزی

شیک ترین مدل بادی فانتزی معمولا به عنوان لباس خواب استفاده می شود و تنوع زیادی دارد. این نوع بادی فانتزی و جذاب نیز در طرح‌ها ومدل های متعددی تولید می‌شوند که از زیبایی بالایی برخوردار می‌باشند. امروزه  به ویژه دختر بچه ها استقبال از بادی های فانتزی بدلیل جذابیت و در عین حال قیمت اقتصادی این محصولات، رو به افزایش می‌باشد.

3- لباس بادی عروسکی

شیک ترین مدل بادی عروسکی حالت فانتزی دارد و در بین دختران سنین پایین مورد توجه قرار گرفته است.

4- لباس بادی بچه گانه 

شیک ترین مدل بادی دخترانه وپسرانه که دارای طرح ها ،رنگ ، سایزها و مدل ها  ی زیبا مختلفی است و بچه ها بخاطر راحتی و تنوعی که دارد پوشیدن این نوع لباس را دوست دارند

5- لباس بادی زنانه

به دلیل طراحی خاص شیک ترین مدل بادی زنانه، از آنها به عنوان لباس‌های ورزشی، لباس‌های شنا یا لباس‌های بیرونی برای فعالیت‌های آزاد در فضای باز استفاده می‌شوند. استایلیست ها هم برای استایل کردن و تنوع در مد و لباس از بادی استفاده می کنند. برای زیر مانتو، پالتو و کت ها هم بادی می تواند انتخاب ایده آلی باشد. این لباس‌ها به طور کلی به صورت بدون آستین طراحی می‌شوند تا حرکت آزادانه بازوها را تسهیل کنند.

برخی مدل‌ها دارای قابلیت تنظیم و گشاد کردن در قسمت‌های مختلف ( قزن زیر بادی ) هستند تا راحتی بیشتری هنگام پوشیدن داشته باشند. اما در برخی موارد بادی دکلته، بادی آستین دار و …هم دوخته میشودکه انواع آن را می توانید به تولیدی های لباس سفارش دهید.

در حالی که انواع دیگر بادی بیشتر به عنوان لباس خواب مورد استفاده هستند. همچنین از بادی های نخی به عنوان یک لباس زیر زنانه‌ی با پوشش بالا و راحت استفاده می‌شود.

6- لباس بادی مردانه

معمولاً مردان از شیک ترین مدل بادی برای ورزش کردن و ورزش های خاصی مانند بدنسازی و کشتی و بیشتر برای اجرای نمایش و در سیرک ها استفاده می کنند. اما راحتی بادی برای مردان نسبت به زنان کمتر است. بسیاری از مردان پوشیدن بادی را برای خود نمی پسندند اگر در ست کردن لباس به ویژه شلوار خود مشکل دارید یک سر به مقاله لباس های بادی در سایت نیکامد بزنید.

انواع ست های بادی

از جمله کاربردهای لباس بادی استفاده ازآن زیر لباس برای بچه ها و بزرگسالان است، چون باعث می شود لباس در تن شما بهتر بایستد و شما را خوش استایل تر نشان می دهد. می توانید از لباس بادی برای زیر کت و یا زیر سویشرت و ژاکت های زمستانی استفاده کنید.پوشیدن لباس بادی به همراه شلوار جین، دامن و شلوارک و یا حتی شلوار راحتی هم جذاب می شود.

ست بادی با شلوار

برخی افراد ممکن است این نوع لباس‌ها را برای جلب توجه در جشن‌ها یا رویدادهای ویژه انتخاب کنند این نوع استایل ممکن است در موارد مختلفی از جمله در ورزش‌های خاصی که نیاز به حمایت و راحتی بدن دارند یا در فعالیت‌های تفریحی و لذت بخش که افراد به دنبال راحتی هستند،استفاده شود. پوشیدن لباس‌های بادی با شلوار بستگی به موقعیت و مکان دارد. مهمترین نکته این است که نوع لباسی که انتخاب می‌کنید، باید به اندازه مناسب برای شکل بدن شما باشد تا راحتی و ظاهر خوبی داشته باشید. 

ست بادی با دامن

این استایل ممکن است درمهمانی‌ها،جشن‌ها، یا فعالیت‌های تفریحی ،حتی عکس‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد.ترکیب لباس بادی دخترانه با دامن می‌تواند یک استایل منحصر به فرد باشد و می‌تواند در مواردی که شخص به دنبال یک لباس متفاوت و جذاب است، مناسب باشد. دختران اگر اندام و کمر باریکی دارید، از ترکیب بادی و دامن غافل نشوید. دامن های چرمی و دامن های جین و حتی دامن های چین دار برای لباس های بادی مناسب هستند. لباس‌های بادی و دامن‌های مختلف می‌توانند استایل رسمی به دختر بچه ها برای یک مهمانی خانوادگی یا قرار ملاقات درجمع  دوستان به بهترین و جذاب‌ترین حالت تبدیل کنند.

ست بادی با کت

برای پوشیدن شیک ترین مدل بادی می توانید از ست بادی با کت استفاده کنید. به معنی ترکیب یک لباس بادی (بادکنکی) با یک کت است. این ترکیب لباس جذاب ممکن است برای محافل رسمی یا ملاقات‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار بگیرد. کت یک پوشاک است که معمولاً بر روی تنه و شانه‌ها قرار می‌گیرد و دکمه ها و زیپ‌ها برای بسته شدن و باز شدن دارد. گر به یک قرار یا مهمانی رسمی دعوت شده اید و قصد دارید کت بپوشید، بادی متناسب با رنگ و جنس کت را فراموش نکنید. با پوشیدن بادی زیر کاپشن یا کت می توانید زحمت انتخاب لباس خود را از بین ببرید. مدل های یقه بسته بادی به دلیل پوشیدگی مناسب برای لباس زیر و مانتو هستند.

چند نکته برای پوشیدن شیک ترین مدل بادی

این لباس ها بیشتر برای فرم دادن به بدن مورد استفاده قرار می گیرند.اما در موقعیت های مختلف هم قابل استفاده هستند.

  • بهتر است لباس بادی را با لباسی بپوشید که زیاد جذب نباشد و نمای بادی حفظ شود.
  • افرادی که دارای اضافه وزن هستند بهتر است لباس بادی با رنگ تیره بپوشند.
  • حتما بهمراه لباس بادی کفش پاشنه بلند بپوشید تا اندام شما را بهتر نمایان کند.
  • برای رفع سادگی بادی میتوانید از یک کمربند برای روی آن استفاده کنید.
  • بهمراه لباس بادی از زیورآلات ساده و محدود استفاده کنید.

نکات اصلی تهیه شیک ترین مدل بادی

نکته‌ی قابل توجه درخرید بادی، جنس محصول ونحوه‌ی شستشوی آن است. لباس بادی به عنوان یک لباس ظریف شناخته می شود و به دلیل تماس مستقیمی که با بدن(به ویژه بچه ها) دارد ممکن است زیاد به شستشو نیاز پیدا کند. معمولا به دلیل ظرافت پارچه‌ی این گونه از لباس ها، توصیه به شستشوی با دمای پایین و دست می‌شود. چراکه شستشوی نا مناسب فرم و شکل اینگونه از لباس‌ها را خراب می‌کند.

 برای اینکه ماندگاری لباس بادی خود را افزایش دهید حین شستشوی آن به چند نکته توجه داشته باشید:

  • برای شستن لباس های بادی به علامت های روی برچسب لباس توجه نمایید.
  • لباس بادی را با آب سرد و شوینده های ملایم بشویید.
  • از انداختن لباس بادی در لباسشویی خودداری نمایید.

پیشنهاد می کنیم به سایت نیکامد و راهنمایی های که به شما می کند در خرید لباس بادی ،یک سری بزنید .

دیدگاهتان را بنویسید