بلاگ

پیراهن بهاری پسرانه برای سنین مختلف

پیراهن بهاری پسرانه همراه با شکل و شمایل خاصی طراحی و تولید می شوند. فصل بهار فصلی است که هوا هم می تواند سرد باشد و هم گرم. برای اینکه سرگردان نشویم باید همیشه لباس سبک مثلا پیراهن با یک سوییشرت برای روی آن انتخاب کرد. در صورت سرد بودن هوا روی آن پوشید. در بیرون از منزل بهتر است یک پیراهن بچه پسرانه تن پوش فرزند کرد. برای اینکه سرما اذیت نکند برای روی آن یک لباس گرم همیشه به همراه داشته باشید. پیراهن بهاری پسرانه اصولا به نحوی طراحی می شود که با تغییرات آب و هوایی تناسب داشته باشد.

ما در فصل بهار با عدم تعادل در اوضاع آب و هوا مواجه می شویم. بهار فصل تغیرات آب و هوایی یکباره است و لباسی که برای فرزندانمان انتخاب می کنیم باید مناسب این فصل باشد.

7 مدل پیراهن بهاری پسرانه

پیراهن اسپرت

از مدل‌های کژوال است. نیاز نیست مانند لباس ­های رسمی داخل شلوار قرار بگیرد. این پیراهن پسرانه بهاری قرار است اسپرت باشد و روی شلوار قرار می‌گیرد. برای فصل بهار فرزند شما به پیراهنی لازم دارد که سبک باشد و باعث سنگینی و گرما نشود. زیرا برای این پیراهن می‌توان از تیشرت استفاده کرد. استفاده از تیشرت‌های سفید به همراه پیراهن‌های رنگی مانند زرشکی بسیار جذاب و خاص است.

پیراهن جین

آیتم بعدی که به آن نیاز خواهید داشت پیراهن جین یا پیراهن پشمی است. این پیراهن‌ پسرانه بهاری از این جهت کاربرد دارد؛ که در هوای بهار می‌تواد جلوی ورود سرما را بگیرد. در واقع در فصل بهار به دلیل سرمای ناگهانی و باران‌های ناگهانی برای فرزند خود باید از لباس‌هایی استفاده کنید؛ که احتمال ایجاد بیماری را در هوای سرد کاهش دهد. جنس این پیراهن‌ها چندان ضخیم نیست که فرزند شما احساس گرمای شدید کند. از طرفی نازک نیست و پوشش خوبی برای بهار است. برای این لباس ها هم می‌توانید از تیشرت استفاده کنید. زمانی که هوا بسیار گرم است لباس جین یا پشمی فرزند خود را درآورید.

پیراهن هاوایی

این پیراهن‌ها برای انتهای بهار مناسب هستند. زمانی که هوا رو به گرمی می رود. بهترین کار این است که برای فرزند خود از لباس‌های نازک و نخی استفاده کنید. این نوع پیراهن‌ پسرانه بهاری تنوع جالبی را در استایل‌‌های پسربچه به وجود می آورند. اگر احساس می‌کنید این پیراهن برای فرزند شما مناسب نیست؛ بهتر است تنها یک بار آن را امتحان کنید. یک پیراهن با طرح‌های خاص و رنگی می‌تواند استایل فرزند شما را متفاوت و جذاب کند.

پیراهن هاوایی مدرن برای پسر خود انتخاب کنید که حس خوبی به شما بدهد. با رنگ پوستشان همخوانی داشته باشد. می‌توانید این مدل‌ها را با شلوارهای جین، کتان یا پارچه‌ای برای فرزند خود استفاده کنید. به راحتی با کتانی خصوصاً رنگ سفید ست می شود. شک نکنید فرزند شما به جذاب ترین حالت خود می‌رسد.

پیراهن سفید پسرانه

از جذابیت بالایی برای فصل بهار برخوردار است. به همراه شلوار پارچه‌ای سورمه‌ای می‌تواند یک ست زیبا به شمار رود.

 پیراهن دکمه دار پسرانه

پیراهن بهاری پسرانه متناسب برای فصل‌هایی چون بهار است که نه خیلی گرم و نه خیلی سرد است. در عین سادگی به راحتی می‌توانید با هر کت و شلوار یا کت تک یا بلوز شلوار بچه گانه ای ست کنید و برای فرزند خود استفاده کنید.

پیراهن آکسفورد

یقه و مچ بند این پیراهن بهاری پسرانه آن را بسیار معروف کرده است. این مدل پیراهن پسرانه بهاری برای هر نوع تیپ اسپرت و یا رسمی مناسب است. و رنگ بندی‌های متنوعی دارد و استایل بدن فرزند شما را خوش فرم‌تر نشان می‌دهد.

پیراهن پنبه ای بچه گانه

برای افرادی که به لباس های گرم تری برای این فصل نیاز دارند؛ پیراهن بهاری پسرانه را توصیه می‌کنیم. یقه گرد و مچ بند کشباف آن، برای تیپ اسپرت مناسب‌تر است.

انواع پیراهن بهاری پسرانه که در مورد آن گفته شد اگر با رنگ دلشینی انتخاب شود؛ بهترین ظاهر را به پسر بچه ها می دهد. مثلا در مورد رنگ سبز از نظر محبوبیت و همه‌کاره بودن تقریبا جای رنگ مشکی را می‌گیرد. این رنگ را درست مثل تمام رنگ‌های خنثی می‌توانید با هر رنگی ست کنید. از رنگ سبز ارتشی و سفید گرفته تا زرد و صورتی. اگر دنبال لباس‌هایی هستید که بتوانید آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف و با پیراهن بهاری پسرانه متنوع بپوشید، رنگ سبز را انتخاب کنید.

این رنگ مثل بسیاری از رنگ‌های دیگر، دسته‌بندی جنسیتی نشده است. زنان و مردان هر دو از این رنگ استفاده می‌کنند. بنابراین اگر به جنسیت رنگ‌ها که یک عرف اشتباه است اهمیت می‌دهید، لباس‌هایی با این رنگ را می‌توانید با خیال راحت به کمد لباس‌تان اضافه کنید.

اگر این رنگ برای شما تازگی دارد و قبلا لباسی با این رنگ نداشتید از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید. این رنگ برای لباس‌های پایه مثل انواع تیشرت‌ها، کت، شومیز و ژاکت جیب‌دار مناسب است. این رنگ به‌ خاطر اینکه کاربردی و همه‌جا قابل استفاده است. هرگز از دنیای مد کنار گذاشته نمی‌شود.

پیراهن بهاری پسرانه با رنگ سبز سیج را می‌توانید در تمام فصل‌ها با تی‌شرت ساده‌ی سفید، انواع پیراهن بهاری پسرانه جین در فصل بهار و در تابستان با یک شلوار کتان کرم‌ رنگ بپوشید. مطمئن باشید که استایل شما جذاب و چشم‌نواز است.

پیراهن بهاری پسرانه با این رنگ، درست در کنار سایر لباس‌ها با رنگ خنثی قرار می‌گیرند. در واقع می‌توانید آن را نوعی رنگ خنثی حساب کنید که به‌ راحتی با سایر رنگ‌ها ست می‌شود. اما گاهی اوقات ما در انتخاب رنگ‌های خنثی، اشتباه می‌کنیم. و تمام لباس‌های ما تک‌رنگ می‌شود. اگر دوست دارید یک رنگ خنثی متفاوت برای پیراهن بهاری پسرانه خود اضافه کنید، رنگ سیج انتخاب خوبی است.

یکی دیگر از رنگ‌های شادی که می‌توانید برای فصل جدید به کمد لباس فرزند خود اضافه کنید، رنگ پوست پرتقالی یا نارنجی است. این رنگ در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده و استفاده از آن سن و سال نمی‌شناسد. برای استایل‌های مختلف می‌توانید از این رنگ استفاده کنید.

این رنگ هم مثل سایر رنگ‌های طیف زرد و نارنجی، باید به‌تنهایی در استایل شما مورد استفاده قرار بگیرد. یعنی اگر می‌خواهید استایلی اصولی داشته باشید، بهتر است سر تا پا نارنجی نپوشید. این رنگ با انواع پیراهن بهاری پسرانه جین به‌خوبی ست می‌شود. البته از این رنگ بیشتر برای طراحی و تولید لباس‌های بالاتنه استفاده می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی انتخاب لباس فرزند خود به سایت نیکامد مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید