بلاگ

لباس بچه گانه تابستانی کودک خود را چگونه انتخاب کنم؟

در خرید لباس به همه نکات باید توجه کرد ولی مهم ترین نکته ،در مورد فصل های مختلف سال می باشد که در هر فصل لباس مخصوص خود را با توجه به گرم و سرد شدن هوا می طلبد و این مورد برای همه به خصوص کودکان مورد توجه قرار می گیرد. با شروع فصل گرما باید به فکر خرید لباس بچه گانه تابستانی باشید. با توجه به گرمای هوا و تفریح کودکان و مخصوصا پسر بچه ها در خارج از منزل باید در رابطه با پیراهن بچه پسرانه نکاتی را مورد توجه قرار داد. لباسی که انتخاب میکنید باید مناسب تن کودک و جنس آن مطابق با فصل باشد که در اینجا به آنها اشاره می شود.

 

 

رنگ های روشن مناسب فصل تابستان

در فصل تابستان، هوا در اغلب نقاط کشور گرم است و تابش شدید آفتاب را شاهد خواهیم بود. قطعا این را هم می‌دانید هر لباسی که بر تن می‌کنید، تیره‌تر باشد، مقدار گرما و تابش بیشتری را جذب می‌کند و انعکاس نمی‌دهد؛ بنابراین در یک بازه زمانی کوتاه، احساس گرمای شدید خواهید کرد. کودکان نیز از این قاعده مستثنی نیستند، چه بسا پوست آن‌ها، از لطافت و ظرافت بیشتری برخوردار است و حساسیت بیشتر و تحمل کمتری نسبت به گرما دارند. بنابراین باید لباس بچه گانه تابستانی را انتخاب نمایید که طیف بسیار روشنی داشته باشند.

رنگ سفید، رنگ های پاستلی و هر رنگی که به عنوان طیف رنگی روشنی از آن نام برده می‌شود، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تابستان باشد. انتخاب رنگ لباس، فقط مرتبط با لباس‌ هایی نیست که برای بیرون از خانه تهیه می‌کنید. حتی برای لباس‌ بچه گانه تابستانی راحتی خانگی، لباس‌های مجلسی بچه گانه و یا لباس‌های مناسب دورهمی‌ها و مهمانی‌ها نیز، برای فصل تابستان، رنگ‌های روشن را در نظر بگیرید. این باعث می‌شود هم گرمای کمتری توسط پوست جذب شود و هم تطابق با محیط گرما و فصل نیز بیشتر حفظ شود.

  • رنگ بنفش روشن

یکی از رنگ‌های پرطرفدار و جذاب برای لباس بچه گانه تابستانی است. این رنگ خنک و شاداب بوده و به عنوان یکی از رنگ‌های جذاب در سبک‌های مختلف لباس‌های تابستانی مطرح است. رنگ بنفش روشن با دمای گرم تابستان هماهنگی پیدا می‌کند و می‌تواند به کودک شما کمک کند تا در این فصل از سال شاداب‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

  • رنگ لیمویی

رنگ لیمویی یکی از رنگ‌های مناسب و محبوب برای لباس‌ بچه گانه تابستانی است. این رنگ به دلیل شادابی و خنکی که دارد، می‌تواند لباس کودکتان را جذاب و شاداب کند. رنگ لیمویی به خوبی با رنگ‌های دیگری مانند سفید، صورتی سیر، آبی و سبز همخوانی دارد و می‌تواند با ترکیب این رنگ‌ها، ظاهر جالبی به لباس کودکتان بدهد؛ همچنین، استفاده از رنگ لیمویی می‌تواند باعث بهبود مزاج شود، زیرا این رنگ باعث افزایش انرژی و شادابی در فضای پیرامون می‌شود.

  • رنگ زرد

رنگ زرد نیز می تواند از جمله رنگ های مناسب برای لباس بچه گانه تابستانی باشد، اما در این مورد باید دقت کنید که هرچه رنگ زرد پر رنگ تر باشد، به رنگ های گرم نزدیک تر می شود. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم از رنگ زرد کمرنگ برای لباس بچه گانه تابستانی بهره ببرید.

 

لباس بچه گانه

 

  • رنگ کرمی

استفاده از رنگ کرم در لباس‌های تابستانی می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای رنگ سفید در نظر گرفته شود، در کل، رنگ کرم یکی از رنگ‌های زیبا و مناسب برای لباس‌های تابستانی است. با ترکیب آن با رنگ‌های دیگر و استفاده مناسب، می‌توانید لباسی با ظاهر زیبا و شیک داشته باشید.

  • رنگ سبز روشن

یکی از رنگ‌های مناسب برای لباس بچه گانه تابستانی است. این رنگ خنک، شاداب و با طبیعت به خوبی هماهنگ است. در حالی که رنگ سبز می‌تواند در تمام فصول سال استفاده شود، اما در تابستان به خوبی با دمای گرم و شادابی فصل هماهنگی پیدا می‌کند.

  • آبی

رنگی سرد است. به صورت کلی استفاده از رنگ آبی در لباس بچه گانه تابستانی باعث می شود کودک خنک بماند و احساس گرمای زیادی نداشته باشد. در فصل های گرم سال رنگ هایی مانند رنگ آبی گرمای هوا را چندان به خود جذب نمی کنند، به همین دلیل گزینه ای عالی برای فصل تابستان هستند

رنگ آبی می تواند با رنگ سفید، کرم، صورتی، سبز روشن و … ترکیب های جذابی ایجاد کند. این رنگ نمادی از آرامش است و می تواند آرامش را به فرزند شما القا کند.مخصوصا برای پسرها که خیلی آبی رادوست دارند.

 

چه پارچه ای برای لباس بچه گانه مناسب است؟

علاوه بر رنگ لباس باید به دنبال گزینه‌هایی برای لباس بچه گانه تابستانی باشید که بسیار خنک، لطیف و نازک باشند. پارچه‌هایی نظیر نخ پنبه، الیاف طبیعی، لینن و الیافی مشابه این موارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای لباس بچه گانه تابستانی و گرما باشند. به طور کلی، هر چه پارچه لباس پسرانه و دخترانه مورد نظر شما، تنفس‌پذیری و بافت نازک‌تری داشته باشد، بهتر خواهد بود.

معمولاً اولین و بهترین انتخاب برای لباس‌ بچه گانه تابستانی پنبه می‌باشد. این الیاف در کنار راحتی زیاد، دارای قابلیت تنفس هم هستند که باعث می‌شود تا کودک شما حتی با فعالیت زیاد هم، عرق اذیتش نکند.

 

پارچه مناسب لباس کودک

  • پارچه‌های نخی

لطافت زیاد این نوع پارچه‌ها باعث می‌شود تا گزینه ایده آلی برای استفاده در تولید لباس‌ بچه گانه تابستانی باشند. علاوه بر این شستشو و نگهداری این پارچه‌ها نیز بسیار راحت می‌باشد.

  • پارچه ارگانیک

این پارچه‌ها بافت بسیار نرم و لطیفی دارند و معمولاً دارای هزینه بالاتری نسبت به سایرین می‌باشند. اما این قیمت بیشتر رابطه مستقیمی با مرغوبیت آن دارد.

 

همان طور که می‌دانید، بسیار اهمیت دارد که کودک بتواند درون لباس خود، حرکات آزادانه و راحتی داشته باشد. در فصل تابستان که گشت و گذار در طبیعت، پارک‌ها و یا محوطه فضای باز خانه‌ها بسیار بیشتر از قبل می‌شود، باید دقت داشته باشید که فعالیت و جنب و جوش کودک نیز دو چندان خواهد شد. بنابراین باید دقت داشته باشید که لباس بچه گانه تابستانی را متناسب با سایز دقیق کودک و یا حتی کمی آزاد‌تر انتخاب نمایید.

سایز کودک خود را می‌توانید از راه‌های مختلفی بدست آورید؛ مثلا اگر در فصل تابستان هستید و می‌خواهید لباس بچه گانه تابستانی از فروشگاه خرید کنید، سایز مناسب فرزندتان همان سایز فعلی او خواهد بود. البته اگر کودک شما زیر 3 سال سن دارد، بهتر است که یک سایز بزرگ‌تر تهیه کنید، زیرا او در هر هفته، کمی رشد خواهد کرد. اگر برای چندین ماه بعد که تابستان پیش رو خواهد بود به دنبال خرید لباس هستید، دقت کنید که کودک شما در آن بازه چند ماهه خواهد بود و همان سایز را مد نظر داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی انتخاب لباس کودک خود به سایت نیکامد مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید